Sylvia

Alla inlägg den 24 maj 2015

Av Sylvia - 24 maj 2015 21:18

Hej!

Alltså som jag ångrar att jag inte tvingade mig att sitta uppe och se schlagerröstningen igår. Den var spännande förstår jag och med ett enastående resultat.

Grattis Måns och grattis Sverige!

Idag har vi varit i Röstånga med Melvin och P05, det vita laget. De mötte Röstånga på Odenvallen med samling klockan 10. Oliver var på sitt håll, zonläger i Lerberget kl 9-12.


Delar av vårt dream-team...


Våra fantastiska killar bjöd på sitt finfina spel och vann med 8-1.


På hemvägen tog jag en massa foto från bilen. Jag blir helt tagen av naturen som den är nu.


Jag älskar färgerna! Vårt fina Skåne!


I eftermiddags blev jag ensam hemma när alla stack iväg på olika håll. Jag tog tillfället i akt och rensade ur min garderob och provade vad som passar och inte passar. Jag är dålig på att rensa och hade hur mycket gamla kläder som helst. Jag hittade bla en blus som jag köpte när Melvin var nyfödd och vi var bjudna på stort 30-årskalas. Har svårt för att göra mig av med kläder som är hela och fina, men om jag ändå inte använder dem, varför spara?

Nu har jag en hel svart sopsäck som någon bättre behövande ska få.

Dessutom provade jag min efterlängtade beställningen som kom med posten i fredags. Min present till mig själv som jag ska ge mig när jag nått min målvikt. Jag är nära nu...om jag inte ändrar den det vill säga!


Ursäkta mina bleka ben!!

En snabb provning för att se hur den satt sen virade jag om silkespappret igen. Den var ännu finare i verkligheten, min stickade klänning från Pernilla Wahlgren Collection.


Jag hann med att ta en fika i solen innan det var dags att köra och hämta Melvin på ett barnkalas i stan.


Premiärfika i de nya stolarna! Äntligen!!


Så skönt med värmande solstrålar.


Som vanligt i sällskap av min ludna prinsessa! Vad skulle jag gjort utan henne...

Ikväll har Melvin packat inför sin lägervistelse med klassen mån-tis. Spännande!


Som jag kommer att sakna min glädjespridare! Låt det gå snabbt till tisdag eftermiddag.

Kram
S



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards