Sylvia

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Sylvia - 23 maj 2015 23:47

Go'natt!

Nu ger jag upp schlagerfirandet och intar sängen. Hade gärna sett röstningen men imorgon är det ingen sovmorgon för denna fotbollsfamilj.

Efter en dag på Örbyvallen då vi fick se två matcher med P05 och en med P02, var det bara att snabbt åka hem för klädbyte och iväg igen.

Chilla myser med alla hon kan. Jag sålde fika första matchen.

Efter fotbollen blev det kalas.
Lillebror fyller år imorgon men bjöd på kalas idag. Ett kalas med schlagertema. Det var schlagerpyntat med girlanger, hattar och svenska flaggor.

Kusinkärlek!


Man måste ju bara ta en groupie...


Nästan alla ställde upp!
Till och med pappa som inte diggar schlager.


Måns levererade och äger schlagerfestivalen 2015! Må du vinna!
Vilken kille :)


Tack för ikväll Lalle - du äger också bror min! Puss!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards