Sylvia

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Sylvia - 22 maj 2015 20:50

Fredag, och veckans bästa dag är här!


Har fixat lite här hemma! Började igårkväll men orkade inte göra det klart. Jag har, "hör och häpna", inte fixat så mycket med inredningen här hemma på senaste tiden. Lusten har inte funnits. Men igår klockan nio fick jag ett crazyryck!


Det vita fatet och stenljusstakarna fick komma fram igen. En grön växt och lite snäckor så fick köksbordet sig en mer somrig touch!




Fredagsblommor i rosa med lite rosa inredningsdetaljer som matchar!



Korgbrickan som stod på köksbordet fick en ny plats med lite andra ljusstakar. Ofta räcker det att flytta runt på sakerna för att få en nyhetskänsla. Mammas murgröna hänger fortfarande med. Jag har även tagit sticklingar på dem. De ska växa för alltid.

Ha en go fredag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards