Sylvia

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av Sylvia - 19 maj 2015 20:50

Hello :)

Jag är så trött på detta väder...


Oliver har fått se och gå igenom alla sina nationella prov idag i skolan. Vi föräldrar fick vara med men hur gärna jag än hade velat det så kan jag inte vara borta från jobb hur mycket som helst. Oliver mms:ade bilder på proven (de fick inte ta med dem hem) till mig. Det har verkligen varit en tuff termin med alla dessa prov och all nervositet inför dem. Vi firade lite ikväll för att det är slut och för att han presterat kanonbra. Han önskade taco och godis - så fick det bli!


Jag provade quornfärs istället för köttfärs till mig. Helt ok och svårt att se skillnad på vanlig och quorn...

Quornfärs till höger :)

Killarna satte sig i sofforna framför TV:n med sina godispåsar. Jag tog min ludna hoppetossa och gick en lång promenad. Kvällen blev ju fin vädermässigt.


Vackra Rydebäck!


Känner mig låg och inte ens denna vackra promenad fick mig att må bättre. Skulle behöva en stor kram så därför sänder jag massor till er i förhoppning om att få några tillbaka.....


//S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards