Sylvia

Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Sylvia - 18 maj 2015 20:44

Go kväll raringar!

Så var långhelgen slut och skola och jobb väntade på oss idag. Jag är som vanligt halvt medvetslös av trötthet när klockan ringer. Skulle vilja gråta typ!!

Piggade upp mig och barnen med en koll i nedräkningsappen...

Helt galet eller hur?

Kan inte fatta det :) Vi är snart där!

Jag längtar så efter värme, avkoppling och naken hud i sanden.

Idag har det varit helt galet mycket på jobb. Måndagar är så numera. Åt lunch framför datorn 14:30 och jobbade över en stund. Kul att det går bra och att vi har mycket att göra.

Ikväll var det dags för vägning igen. Efter fotbollscup, Mc D besök, hotellfrukost och kalas i helgen måste jag säga att jag är sjukt nöjd!


Blev riktigt nervös efter förra veckans +/-0. Hurra för mig!

Det är inga problem att vänja sig vid att jag ser slankare ut men ärret efter operationen har jag svårt för. Varje gång jag drar bort duschdraperiet och ser mig nästintill i helfigur i badrumsspegeln blir jag lite ledsen. Ironiskt nog känns det som en smiley ler mot mig!


Ni fattar va?

Jaja...jag kan leva med ärret och jag vänjer mig säkert med tiden. Det tråkiga är att operationen inte hjälpt. Fyllde i en webbenkät igår som min operationsläkare mailat mig. Man skulle kryssa i hur man mått efter operationen och en massa andra frågor. Där kunde man sedan kryssa i om man ville bli kontaktad så det gjorde jag. Vi får väl se hur länge det dröjer!




Ikväll har jag också tryckt in ett veterinärbesök med Chilla. Den årliga vaccinationen och undersökning av hennes ben. Hon haltar och har gjort så i någon månad men har inte ont tror jag. Det verkade inte så när hon blev undersökt heller. Men hon haltar av en anledning och vi ska prova med antiinflammatoriska droppar i tio dagar. Good luck säger jag efter att hon fått dem ikväll. Hon gillade inte smaken och det lär inte gå lika smidigt imorgon är jag rädd. Får köpa hem lite leverpastej tror jag :)

Sötnosen väger 4,1 kg och charmade personalen!

Ha en mysig "höst" kväll! Dags att tända ljusen.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards