Sylvia

Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Sylvia - 17 maj 2015 14:26

Hej fina!

Inget inlägg igår, sorry för det men jag var så jäkla trött!

Lite uppdatering från sista dagen i Höllviken....

Jag och min lille prins sov som sagt på hotell natten mellan fre-lör. Hur mysigt som helst! Melvin sov som en gris hela natten. Jag sov mindre bra men det gör jag alltid när jag sover borta. Det var tufft att få upp Melvin på morgonen.


Han låg kvar i sängen och klädde på sig.

Frukostbuffé på hotellet.


Väl tillbaka i Höllviken höll både solen och turen sig borta! Killarna spelade klockan 9:30 mot Limhamn Bunkeflo och lyckades hämta upp ett underläge på 0-2 till 2-2, men förlorade på straffar.

Uppvärmning!

Melle var målis under straffarna!

Men det bar sig inte bättre än att vi förlorade straffläggningen och vår medverkan i cupen fick ett snöpligt slut! Limhamn Bunkeflo som vi förlorade mot vann sedan hela B-slutspelet.

Tack alla underbara fotbollskillar och föräldrar. Ett rent nöje att vara fotbollsmamma i ert sällskap :)


På hemvägen blev jag ensam i bilen och passade på att köra inom Emporia. Har bara varit där en gång tidigare. Kul att strosa runt i butikerna som skiljer sig en del från Väla. Köpte present till svägerskan!

Vi var hemma någon timme för att sedan köra iväg på kalas i Svalöv. Lämnade vårt hem fullkomligt upp och ner med gräs och konstgräskulor överallt. Tvättställ med P02's matchtröjor och ouppackade väskor.


Det bjöds på lax, potatis, grönsaker och god kall sås. Vräkte i mig! Till kaffet hade svärmor bakat en supergod marängtårta med grädde och färska jordgubbar. Oj...blev två bitar! Hamnade i matkoma och var tvungen att sträcka ut min chockade mage och kollade när killarna spelade Indiana Jones.

Vi körde hem vid halv elva och jag var så trött bakom ratten! Hemskt!

Idag står det bara tråkiga saker på schemat. Tvätt, dammsugning och lite jobb hemifrån. Ingen glamour här inte!

Önskar er en skön söndagseftermiddag...

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards