Sylvia

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Sylvia - 14 maj 2015 20:32

Go'kväll!

Vi har haft en underbar dag i Höllviken. Fint väder, bortsett från ett stort svart moln som dök upp med några regndroppar men försvann lika fort. Killarna var lite nervösa men taggade till tusen.


Vårt lilla läger - Fortuna FF P05 tältet!
Vi hade till och med egen högtalare och bra spellistor :) Egentligen bara rosévinet som saknades och några grader celsius till!


Första matchen spelade killarna klockan 13 mot Öja. Det var inget snack om saken och våra röda tog hem matchen med 9-0!


Fina Melle!

Sen var det en lååång paus till nästa match...


Tur att vi kunde gotta oss i solen :)

Nästa match spelades klockan 16:20 mot Bromma pojkarna (P06). En tuff och fysisk match. Det var minsann tufft för oss vid sidlinjen också och pulsen var hög. Våra killar ledde med 2-0 men inget kändes säkert och i slutminuterna fick BP in ett mål men vi klarade oss och vann med 2-1. Puh!!




Eftersnack!


Belöning :)

Nu ligger vi hemma i sofforna och laddar inför imorgon. Då spelar Oliver cup i Bjärred och jag och Melvin återvänder till Höllviken. Har gjort matsäck och packat för min och Melvins hotellövernattning i Malmö fredag till lördag. Ska bli hur mysigt som helst!

Kram
från en fotbollsmamma :)

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards