Sylvia

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Sylvia - 10 maj 2015 22:04

Go'kväll söndagsdiggare!

Vad har ni hittat på denna dag? Själv blev det sovmorgon och sedan fotbollsmatch på Norrvalla IP. Bulan har lagt sig och Melvin spelade. Det blev förlust mot HIF.


Genomblåst och lagom stelfrusen styrde jag micran mot Väla och min bokade ansiktsbehandling. Min första på år och dar! Det var superskönt och tjejen som tog hand om mig var påläst och duktig. Hon konstaterade att jag har en känslig hy som både var i obalans och stressad! Tänkte att jag nog måste lyssna på hennes råd och tips och framförallt använda bra produkter. Bestämde mig medan jag låg där att jag skulle köpa de produkter hon rekommenderade. Var beredd på att det skulle bli dyrt, kanske runt 1500:-! Men jag höll på att svimma när hon radade upp ansiktsvatten, dag/nattkräm, serum, ögonkräm och foundation till ett värde av 2500:- - 3000:-!! Nog för att Bioline säkerligen är ett grymt märke med alla ingredienser som kan vara bra för en känslig hy...men skoja med mig!? Jag valde ansiktsvatten och en annat serum som skulle var hyfsat. Kände mig besviken och tyckte det var dåligt att inte få fler alternativ på märken. Det måste finnas liknande produkter till en billigare peng? Kom gärna med tips.


Strosade runt på Väla en stund efteråt och gjorde även ett stopp på Flower Team. När jag kom hem hade solen tittat fram - härligt! Stolarna fick flytta ut :)


Där kan jag sitta i sommar och dricka rosé och titta på studsmattan.


Piffade lite till vid bänken som faktiskt blev riktigt bra där. Tänk sen när pilen växer sig stor och fin. Det blir superfint!


Framsidan fick lite uppiffning med lavendel och murgröna då påskliljorna gjort sitt. En Buddha fick också sin plats här!


Rosorna från Melvins kalas står fortfarande fint även om bladen torkat och trillat av. Imorgon ska jag lämna Klong vasen så jag fick hitta ett annat ställe för rosorna.


Min höga ljuslykta från Tine K funkade perfekt :)

Ser fram emot en kort vecka med röd dag, fotbollscuper gånger två i dagarna tre, släktkalas och förhoppningsvis fint väder. Men framförallt hoppas jag på en vecka utan skador!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards