Sylvia

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Sylvia - 7 maj 2015 21:51

Hello hi :)


Vad hände igår egentligen? Från att ha varit en fin och solig dag så kom kvällen med värsta domedagsvädret!

Läskigt och otäckt.


 


Det kändes som om himlen skulle trilla ner över husen!



 

Tjoho vad det blixtrade över oss!


Idag har det varit en helt vanlig torsdag. Inget särskillt har stått på schemat mer än fotbollsträning för Melle och att jag bjöd hem pappa på middag. Trevlig med sällskap! Vi spanade på nätet efter parasoll till pappas balkong och en ny TV-fåtölj till honom. En tripp till Ekeby möbelaffär ska vi planera in. Det är kul! De har så mycket fina möbler och inredningsprylar där och man kan ju dessutom fika :)


Jag laddade ner swish igår och idag sålde jag mina Kosta Boda prylar och fick användning av den. Hihi...så kul och så lättroad man är! Nu har jag tjänat ihop till min stol. I helgen blir det alltså ett besök på Ikea.


Får nog rota vidare bland mina prylar här hemma. Kanske kan sälja av mer "skit".


Ikväll när pappa cyklat hem satte sig killarna framför TV:n och den sedvanliga fotbollen. Tänk att vi alltid har någon fotbollsmatch på vår TV, är det inte fullkomligt, otroligt, alldeles super duper tråkigt?


Finn ett fel liksom....


 

Någon blir över!


Jaja...jag tar min Chilla och går till det bästa stället...Fortuna och skådar ännu en solnedgång!


     



 

Älskar Rydebäck och friheten vid havet.


God night...where ever you are!





Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards