Sylvia

Alla inlägg den 27 april 2015

Av Sylvia - 27 april 2015 20:43

Hej fina!

Jag har precis kommit tillbaka från en lång promenad längs Fortuna strand. Vilken ljuvlig kväll! Nästintill vindstilla.

Det var skönt att komma ut efter en hektisk dag på jobb. Mycket att göra och en deadline att passa så jag skippade lunchen. Min kropp klarar inte det riktigt nuförtiden så jag blev helt skakig och yr när jag kom hem. Redan på morgonen blev det struligt hemma då Melvin klagade över halsont och fick stanna hemma från skolan. Jag var tvungen att ge mig iväg till jobb men han fick sällskap av morfar en bit in på förmiddagen.

Efter jobb körde jag hem med fika till sjuklingen som var hes men som piggnat till något. Sen var det dags för vägning. Minus 0,2 kg vilket jag är fullt nöjd med efter förra veckans jätteminus (-1,8). Trodde jag skulle svimma innan jag kom hem och fick slängt ihop en pastasallad med kyckling och melon.

Denna veckan är fulltecknad med något varje dag. Vet inte riktigt hur jag ska orka, mina krafter står redan på minus. Det onda efter operationen har lagt sig och det har blivit en hinna över såret som nu verkar börja dra ihop sig. Allt bra så långt! Ledsamt nog består problemen som jag hade före operationen och tanken på att operationen varit förgäves får mig helt ur balans. Att jag ska lida av samma problem fortsättningsvis gör mig ledsen.

Som vanligt är det Chilla som stöttar upp och får mig ut på dessa vackra promenader som ger mig en liten chans till återhämtning.


Älskade Fortuna strand och min eviga följeslagare Chilla.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards