Sylvia

Alla inlägg den 24 april 2015

Av Sylvia - 24 april 2015 22:43

Som sagt jag kikar in här lite snabbt bara för att önska er en trevlig fredag! Bättre sent än aldrig :)

Det har varit fotbollsmatcher för både Oliver och Melvin på vars ett håll ikväll. Vinster till Fortuna i båda matcherna. Det blev 3-2 för P02 borta i Kågeröd och jag tappade räkningen lite men tror att det blev 9-1 för P05 hemma mot Borstahusen (mot ett år äldre).


Pappa följde med hem och åt kassler och potatisgratäng i soffan framför Let's Dance. Har kört honom hem precis. Han får inte gå hem själv när det är mörkt :)

Nu sitter jag och väntar på att få se vem som tar hem glasskon i årets final av Let's Dance! Hoppas av hela mitt hjärta att det blir Marie Serneholt men tror att Stenmark får flest röster av svenska folket.


Fredagens blombukett!


Vi hörs mer imorgon!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards