Sylvia

Alla inlägg den 21 april 2015

Av Sylvia - 21 april 2015 20:38

Go'kväll

Igår kväll var min och Chillas kvällsrunda helt magisk. Fåglarna kvittrade i en annars stilla tystnad och mörkret hade inte helt lagt sig trots att klockan närmade dig halv tio.

Öresund låg alldeles stilla under en stjärnklar himmel. Vackert!

Idag åkte vårskorna på! De nya skorna inköpta på vår underbara resa i Dubai fick äntligen se dagens ljus i Sverige.


Så fina och sköna!

När jag kom hem från jobb var Melvin solstråle hemma och tyckte vi skulle fika i trädgården. En alldeles utmärkt idé så det gjorde vi.

Passade på att lufta tårna :)


Melvin värmde upp i studsmatta inför Coerver träningen (teknikträning). Som jag ska tvinga dem att hoppa!


Körde Melvin till sin träning på KG eftersom jag är en curlingmamma! Sundet riktigt glittrade idag...


Melvin in action på Coerver träningen med engelsktalande tränare.


Ikväll har Oliver hoppat...


....och gjort volter!


Nu först blommar mina påskliljor, två veckor efter påsk! Gula och fina i kvällssolen.

Nu Hollywoodfruar :)

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards