Sylvia

Alla inlägg den 19 april 2015

Av Sylvia - 19 april 2015 16:58


Idag har bloggen fått nytt namn och header men innehållet kommer vara i stort sett det samma. Om ni skriver det gamla namnet kommer ni automatiskt hit, finurligt och bra! Jag vill ju inte tappa bort er :)

sylvia.bloggplatsen.se


Även denna dag har handlat om fotboll för Melvin och Oliver. Oliver har varit på Skånes fotbollsförbunds zonläger i Lerberget hela dagen. Han har precis kommit hem nöjd, trött och hungrig.

Melvin och P05 mötte Kullavägen på Örby i förmiddags och bjöd på en del mål och en vinst även i denna match (4-1).

Eftermiddagen har bjudit på pannkaksbak, mer fejandes här hemma och en långpromenad med Chilla.



Chilla och jag gick bland villorna ner längs gamla Fortuna. Här är så vackert med strandtomter och allt. Fortuna strand är nu storstädat och väntar på badgästerna.

Vi vek av efter Fortuna strandkrog och gick förbi den nya sjön som vi fått bakom scoutstugan där tidigare våtmark funnits.


Chilla njuter av våra allt längre promenader och att jag är med henne på turerna igen. Jag njuter också!


Hon har blommor i sitt hår!


Just nu är det många fina hus till salu här i paradiset. Ett av dem är extra fint och jag skulle väldigt gärna kunna tänka mig att bo i detta fantastiska hus. Ta en kik här så förstår ni vad jag menar :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards