Sylvia

Alla inlägg den 18 april 2015

Av Sylvia - 18 april 2015 18:55

Hej fina!

Denna lördag har bjudit på fantastiskt fint väder och två fotbollsmatcher. Idag drog fotbollsserien igång för säsongen och för våra killar.

Melvin var först ut och mötte Svalöv på Svalövs IP kl 10 i förmiddags. Även denna säsong kör 05:orna med ett lag i samma serie som 04:orna och idag var det just en sådan match. Våra killar gick in och tog matchen från början till slut och det är helt otroligt vad de kan spela bra. Allting satt! Bra spel, fina passningar och rätt inställning dvs att ha kul på plan.


Inte bästa bilden (som togs i motljus) men här har vi dem, killarna som idag vann med 6-1.

Innan det var dags för Olivers match hann vi hem och äta lunch. När Melle stack hem till Melker och Jonas och Oliver stack till Örby för samling passade jag på att städa! Jag hade 90 minuter på mig och jag hann damma, dammsuga och tvätta golv på nedanvåningen.

Några minuter in på Olivers match kom jag med andan i halsen och Chilla i släptåg till Örby. Där fick vi uppleva ännu en fin match och storvinst med 9-1. Vilken start på säsongen :)


Vår fina Olli och P02's grymma målvakt Joel.

Efter den matchen skjutsade jag Jonas till stan där han mötte upp "gubbgänget" på O'Learys för mer fotboll men på storbildsskärm!


Jag tror på drömmar och längtan och tror att dessa gör så att vi kämpar på för att nå eller iallafall försöka nå fram. Alla har vi olika mål som vi strävar efter och drömmer om OCH självklart kommer hälsa och välmående överst på de flestas listor och även på min. Men utöver det...

Ni vet ju min passion! Inredning, blommor och allt lull-lull däromkring. Jag har dock gett upp tanken på uterum och växthus..tyvärr! Även tanken på att fixa till trädgården. Men jag kommer att drömma vidare och säkert visa bilder på fina växthus och trädgårdar framöver också. Jag har idag köpt mig ett eget litet mini-växthus som jag får nöja mig med att sitta utanför och titta på :)


Nu får jag bara hoppas att glaset står pall för vinande fotbollar i trädgården! Men detta växthus kan jag ju ta under armen och gå....

Kram & ha en fin lördagskväll

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards