Sylvia

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Sylvia - 17 april 2015 20:14


Fredag!


Vilket aprilväder vi har haft idag! Sol, regn, svarta moln och hagel.


Blev lite orolig där ett tag för att det skulle börja åska! Det gjorde det inte som tur var.

Jag njuter av att få rå över TV:n ikväll. Killarna spelar sina spel på ovanvåningen och J är på något event.

Vi åt middag sittandes i soffan, pitabröd med kycklingkebabkött till killarna, innan de försvann upp. Jag skippade pitabrödet och tog en tortilla istället. Gott!


Jag har riktigt längtat efter att få frossa i onyttigheter ikväll men i sann vv-anda får själva frossandet bestå till störst del av frukt. Men lite choklad, gräddbulle och lättvaniljglass med jordgubbar och lite nougattopping. Mmmmmm......


Kvällens solnedgång hann vi med, jag och Chilla, innan vi nu bänkar oss framför Let's dance. En ljuvlig doft av grillat kött från en del trädgårdar gjorde att jag fick en känsla av hopp om att vår och sommar snart är här. Älskar doften!


Kram till en och var av er!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards