Sylvia

Alla inlägg den 16 april 2015

Av Sylvia - 16 april 2015 20:32

Tjenis!

Sorry att jag inte kikade in till er igår. Energin räckte inte till!


Hela denna veckan har jag hällt i mig kaffekopp efter kaffekopp med kaffe och ändå har jag känt mig som en zombie.
Vet inte vad det beror på men jag är så trött! Är det infektionen som fortfarande spökar, penicillinet, vårtrötthet, lågt blodvärde, högt blodtryck, lite pollenallergi, att jag fått en blödning trots att jag äter tabletter som skulle förhindra det eller en kombo av allt? Hur som helst känns det trist att känna att den bästa stunden på hela dagen är när jag får gå och lägga mig på kvällen.


Jag tror bara att min kropp behöver lite värme...sol och värme!


Körde hem och hämtade pappa efter att jag slutat jobba. Vi åt tillsammans och jag lyckades få i pappa lite grönsaker :) i form av min hemmagjorda råkostsallad.


Efter maten hämtade vi Melvin som tränat fotboll. Vi kom lite tidigare så att vi fick se honom träna lite. I sina nya skor :)

Melles till vänster (skimrar i silver) och Ollis till höger! Alldeles nyinköpta skor så nu är båda redo när seriespelet drar igång i helgen.

När vi kom hem igen fikade vi. Varmt gott kaffe, ljummen citronkladdkaka med vaniljglass.


Visst längtar vi alla efter stundande vårvärme, sommar, strandbesök och uteliv med långa sköna kvällar?



Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards