Sylvia

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Sylvia - 7 april 2015 18:13

Första dagen på jobb avklarad efter sjukskrivning och påskledighet!


Det gick bra. Eftersom jag jobbat lite hemifrån och har kollegor som löst det mest akuta så var läget hyfsat under kontroll idag.
Skönt att vara tillbaka men är sjuuukt trött! Känner mig helt matt i kroppen. Är ju tyvärr inte smärtfri och tar smärtstillande fortfarande. Fryser som bara den och är fortfarande brydd för att snittet varar lite på ena sidan. Ska ringa avdelningen där de opererade mig imorgon och höra mig för om de ska titta på det.


Uppdaterade mig på hemnet igår och såg detta underbara hus som är till salu här i Rydebäck.


Vilket poolrum och vilken trädgård!!

Killarna har varit lediga från skolan idag också eftersom lärarna hade planeringsdag. De är långt ifrån sugna på att börja imorgon igen kan jag säga!


Bara 63 dagar kvar av vårterminen! Det kommer ju att gå hur snabbt som helst. Dessutom innehåller vårterminen en del röda dagar och klämdagar.


Vi har ju en härlig resa framför oss också!

Kram till er alla och kämpa på :)

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards