Sylvia

Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Sylvia - 31 mars 2015 18:05

Hej på er därute!

Vaknade idag vid halv sju av att J lämnade vår säng och Melvin kröp ner istället. J skulle till jobb och Melvin hade vaknat med växtvärk i benen. Händer ganska ofta nu. Han fick lite värkmedicin och sen somnade vi om.

Vaknade strax efter nio och kände mig rastlös. Blir lite nere av att inte kunna röra mig som vanligt och göra som jag vill. Här behöver städas och handlas till påsk. Mathem levererar en del av maten ikväll men inte allt. Barnens påskägg ska fyllas bland annat.

Killarna har varit hemma hos mig hela dagen. Ingen kompislek idag utan vi har bara gått runt och skrotat!
Oliver är i och för sig konstant uppkopplad med sina vänner via PS 4. Melvin behövde nog bara vara. Han har sjungit, spelat på sitt nya PS 4, kramats och talat om för mig hur mycket han älskar påsklov :) Nu är han iväg och tränar.

Ikväll har jag lovat killarna att vi ska mysa med lite godis eftersom det är lov. J jobbade till tio igår och det blir lika länge ikväll så vi får mysa på egen hand.




Längtar så tills jag är mitt vanliga jag igen!

Kram till er....

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards