Sylvia

Alla inlägg den 27 mars 2015

Av Sylvia - 27 mars 2015 16:58

Hej fina!

Fredag igen och helgen ligger framför oss.

Jag började dagen med en frukost vid köksbordet och lite jobb.


Har småjobbat lite då och då för att hålla mig uppdaterad och för att killarna på jobb inte ska freaka ut helt :)


Denna underbara bukett kom med blomsterbud idag från mina fina kollegor! Blev så himla, himla glad (och lite rörd).

Igår på Heddas Hus köpte jag en jättefin vas för halva priset, så endast 98kr fick jag betala. Ett kap för denna vas tycker jag.


Mellan jobb och vila har jag påskpyntat lite.


Påskriset fick sin plats i den nya vasen.


Ser fram emot helgen som bjuder på lite umgänge och god mat och bebismys. Bäst av allt är att jag inte behöver lyfta ett finger :)

Trevlig fredag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards