Sylvia

Alla inlägg den 26 mars 2015

Av Sylvia - 26 mars 2015 20:54

Go'kväll

Idag har jag haft besök av svärföräldrarna. Vi fikade och efter det körde Carola (svärmor) och jag till Heddas Hus i Glumslöv. Hon hade sett min önskan om att få skjuts dit för att köpa ett par byxor :)

Lycka att få lämna huset efter alla dessa dagar!

Blev helt förtrollad av alla fina saker på Heddas Hus så att jag glömde ta foto. Har ni vägarna förbi Glumslöv måste ni göra ett besök.

Byxorna blev inköpta, dock i en annan färg än jag tänkt.


Supersköna med resår i midjan.
Dessa kommer användas flitigt i sommar också. Det visade sig att de passade grymt bra till en gammal jacka i skinnimitation som jag hade hemma. Det var nog någon mening med att den andra färgkombinationen jag tänkt mig var slut!

Fyndade en jättefin vas och passade på att köpa påskris.

Imorgon ska jag påskpyssla lite har jag tänkt. Inga massor, men ett påskris måste vi ju ha. Helt sjukt att det är påsklov nästa vecka!
Men härligt, jag älskar påsken.


Denna fantastiskt söta lilla skapelse från Miljögården hade svärföräldrarna med sig till mig idag. Blev jätteglad :)

Nu är jag helt slut faktiskt efter att ha varit uppe och rört på mig mer idag. Det blir nog sängående snart för mig.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards