Sylvia

Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Sylvia - 24 mars 2015 11:22

Hej!

Tack alla ni som läste mitt inlägg igår om Endometrios. Nu när ni känner till sjukdomen så hoppas jag ni hjälper till att sprida kunskapen vidare. Jag tänker mest på alla tonårstjejer därute som riskerar leva många år med smärtor och i värsta fall inte själv kan få barn som vuxen.




Vad har jag att berätta idag då? Jo igår kväll fick Oliver och Melvin sin sjunde kusin. Sedan tidigare har de sex kusiner, Filip, Oskar, Ludvig, Alvin, Elias och Liam. Eftersom det verkar fullt omöjligt att få flickor så blev det såklart ytterligare en kille! Grattis Thomas och Jenny till en fin "liten" (4320 g) kille och grattis Liam, nu är du storebror :)


Vad händer idag då? Vaknade 05:30 av värsta hostan. Det är så himla trist att jag hostar så för jag tror jag hade haft mycket mindre ont annars. Nu drygt fem timmar senare med värktabletter i kroppen värker det ändå inne i magen och i snittet. Ledsamt!

Jag ska försöka masa mig in i duschen innan pappa kommer vid lunch. Han hjälper mig med att gå ut med Chilla och brukar köpa lite bullfika med sig.

Ikväll skulle jag varit på IMSE-träff på Pitcher's men orkar inte. Men dessa goa f.d arbetskamrater bestämde då att komma hem till mig ikväll med hämtmat istället :) Det är vänner det! Ska bli så roligt att träffas.


Kolla in värsta snyggaste stolarna :)

Iems på Väla säljer ut dem för halva priset och jag har tittat på dem lääänge! Så igår körde Jonas inom Väla på väg hem från jobb och köpte två! Perfekt att ha som extrastolar vid kalas när vi alltid är så många. Under övrig tid är de bara snygga som de är :)




Ha en fin tisdag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards