Sylvia

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Sylvia - 15 mars 2015 20:18

Så sitter vi här på söndagskvällen och undrar var helgen tog vägen! I vanlig ordning går tiden så himla snabbt.

Igår firade vi kusin Oskars 11-årsdag i Halmstad. Dessutom var det ju melodifestivalfinal som vi såklart inte ville missa. Till detta en massa god mat, tårta och godis!


Idag har vi varit på Väla och köpt skor till Melvin och ätit lunch på Mc D.


I eftermiddags spelade Melvin och Fortuna P05 kvartsfinal i vintercupen mot Ängelholm hemma på KG. Vi fick uppleva kanonspel, spänning, iskall Rydebäcksvind och vinst till Fortuna (6-4).


För övrigt har vi tvättat typ hundra maskiner tvätt och försökt röja undan eftersom vi inte vet riktigt hur kommande vecka blir. För imorgon är det ju dags för min operation. Jag är inställd på titthålsoperation och några dagars vila. Värsta senariot ett buksnitt och 14 dagars sjukskrivning. Bara att hålla tummarna för att det blir det lindrigaste möjligt.


Smider lite planer.... :)


Fortsatt skön söndagskväll!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards