Sylvia

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Sylvia - 6 mars 2015 20:03

Veckans bästa dag är här!


Min arbetsdag blev avbruten när Melvins fröken ringde efter lunch och berättade att Melvin skadat sina fingrar på en gunga på rasten. Sjuksköterskan plåstrade om honom och tejpade de såren som blivit när nagelbanden försvann....! Jiiirk! Tur jag slapp se det. Fick hämta hem en ledsen Melvin med väldigt ömma fingrar.


Lite fika och ompyssling av mamma så blev det något bättre. Sen kom bästa kompisen Melker.

Eftermiddagen gick åt till att röja här hemma. Dammade och rensade i linneskåpet bland sängkläder och handdukar. En hel sopsäck full och nu kan man stänga dörren till linneskåpet igen!

Ikväll "fuskade" vi med maten och köpte mat på pizzerian.


Jag tog en skink- och ostsallad, vägde upp allt och skippade brödet. Jättegott!


Let's dance börjar nu och med det är helgen alltså här :)

Helgen ska tydligen bjuda på vår också, iallafall på söndag!


Trevlig kväll!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards