Sylvia

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Sylvia - 2 mars 2015 20:34

Go'kväll fina ni!

Hur har er måndag varit? Måndagar är ju min vägningsdag och som alltid pirrar det i magen hela måndagen fram till jag ställer mig på vågen. Jag väger mig alltid på ett vv-möte men deltar sällan i själva mötet som börjar efter vägningen. Det är svårt att få tid till att ha en egen aktivitet! När jag började med vv så skrev jag in mig en måndag och tyckte det fungerade i vårt fulltecknade schema. Men det var då. Nu har båda killarna träning på måndagar. Jonas är oftast borta två kvällar per vecka numera och en av dagarna har blivit måndagar. Men, men... Jag lyckas gå ner fastän jag inte kan sitta med och bli matad med pepp på dessa möten. På Facebook har de en sida där jag är med och den är grym! Så mycket pepp, tips, recept, svar på sina frågor som man får av dessa för mig okända människor är toppen.

Whiiiioooo...! Alltså det är helt sjukt vad bra det går. Vi var ju på släktkalas i helgen och åt god mat, tårta och godis och det går att äta av allt, bara i mindre portioner. Men det är såklart inte alltid så lätt.

Idag har det verkligen varit full rulle på mig och micran! Jag har suttit i bilen mer eller mindre från halv fyra till halv åtta idag. Hem från jobb, Köra till vägning, lämna på Örby, krishandling på maxi, hämta på KG, lämna av hemma, slänga in maten, hämta på Örby, gå ut med Chila, laga mat, rymma upp...ja och än är ju inte kvällen slut. Diska och tvätta står också på kvällens program. Vissa dagar är hysteriska!
Ja, ni känner säkert igen er..


Pöss på er, nu måste jag jobba vidare...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards