Sylvia

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Sylvia - 25 februari 2015 22:26

Hajhaj!
Onsdag idag och drygt halva arbetsveckan har passerat.
Jag bloggar från sängen då jag är medvetslöst trött. Är ni också så där riktigt bottenlöst trötta? Vi behöver vår och solljus eller hur?

Vår inne har jag ordnat med iallafall...


Fina, stora vårlökar från IKEA fick pryda soffbordet.

Räddade en liten tulpan från en i övrigt vissen tulpanbukett.

Snart kan ni som vill köpa tulpaner för att stödja Oliver och hans fotbollslag göra det via honom direkt. Mer information om det senare!

Ikväll har vi haft tränarmöte här hemma. Jag bakade scones med diverse tillbehör som sylt och olika ostar som herrarna kunde ha att fika under mötet.

Riktigt goda och matiga blev dem! Hemligheten är fil och kesella :)

Jag och Melvin har hängt i soffan ikväll. Melvin har haft friluftsdag med skolan idag och spenderat dagen på isbanan med matsäck. Den lille stackaren är helt blåslagen om knäna! Det var första gången han åkte skridskor och han tyckte det hade varit superkul. Men nu ikväll kände han sig mörbultad.

Sov sött och glöm inte...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards