Sylvia

Direktlänk till inlägg 21 februari 2015

En biohelg!

Av Sylvia - 21 februari 2015 21:23

Hej på er mitt i mellofesten :)

Vi sitter här och kollar på bidragen i deltävling 3. Är inte impad...

Som jag berättade i torsdags så skulle jag på lite tjejmys igår. Jag, Jenny och Carina träffades i Landskrona där vi åt på Basilika.

Stekta nudlar med kyckling...mmm!

Efter maten såg vi den omtalade filmen "Fifty shades of Grey".


En annorlunda kärleksfilm... Finns säkert mycket man kan säga, vinkla och spekulera i men för mig är det kärleken mellan dessa två som berör.
Ren och sann kärlek!


Jag har läst alla tre böckerna och har ni inte gjort det tycker jag att ni ska göra det :) De är bättre än filmen.


Idag blev det sovmorgon och frukost när klockan var halv elva. Har man problem att komma ur sängen sedan tidigare så har det inte blivit bättre sedan den nya sängen kom. Jag älskar den!

Idag har även sängborden kommit på plats...

Voluspaljusen från allahjärtansdag fick sina platser.

Nöjd!

Vädret har ju verkligen inte varit så himla trevligt idag. Längtar efter sol och vår! Långa kvällspromenader längs stranden med Chilla.

Jag och Melvin stack på bio I eftermiddags. Vi blev liksom ensamma hemma då Jonas stack till O'Learys på fotboll med gubbarna och Oliver bowlade med kompisar.

Vi såg "Paddington".

Så nu vill Melvin ha Paddington som ett gosedjur till sin samling :)
Någon som vet var man köper det? Eller ska till London? Han finns ju på Hamleys.

Nu är det mellomys i soffan som gäller. När de andra trycker i sig godis har jag gjort mig en banankaka i micron.

Blanda, häll i en mugg, micra 2 min.

Vispade lite vaniljvisp och tog lite hallon till. Gott och mäktigt och nyttigt!

Ha en fortsatt fin mellolördag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards