Sylvia

Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Sylvia - 19 februari 2015 20:21

Hej vänner!

Sorry att jag inte kikade in till er igår. Men tro inte att jag låg på latsidan inte! Istället transporterade jag och min lillebror vår gamla säng hem till pappa. Lite slitigt men det gick bra. Vi monterade sängramen och la i bäddarna. Den passade fint i pappas sovrum. Framförallt får han en bredare och högre säng.

Natten till idag hade vi själva igen säng att sova i!


Jag och Melvin (som för övrigt är dynderförkyld) sov på en luftmadrass och Jonas som kom hem efter att vi somnat fick ta den säng som fanns kvar, Melvins!

Idag kom vår nya säng. Wihiiii!
Pappa var hemma hos och tog emot den. Som jag längtade till klockan blev tre idag så jag kunde åka hem och bädda fint. De nya kuddarna och sängkläderna från H&M Home kom igår.




Och så här fint stod vår säng när jag kom hem. Ekeby möbelaffär levererade som alltid när man köper möbler där. De är bäst!


Igår hann jag inte med att packa upp lådan från H&M så det fick jag göra idag. Wilma hjälpte till :)

De stora huvudkuddarna som jag beställt var verkligen riktigt stora. Jag vill försöka skapa en riktig lyxig sovrumskänsla. Jag inbillar mig att stora kuddar gör susen.






Sängkläderna som jag köpte var jättefina! Man vet ju inte riktigt när man inte kan känna och klämma. Jag tvättade dem innan jag bäddade och de luktar ljuvligt gott i sovrummet. Ny säng och nya sängkläder. Om inte jag sover som en prinsessa inatt så vet jag inte!! Sängen är väldigt mycket högre så det känns som om man får ha en pall för att komma upp i den. Prinsessan på ärten!


Snodde tillbaka fällen från Chilla!


Supernöjd!

Imorgon hoppas jag att min käre make monterar de nya sängborden. (Ja du läste rätt Jonas...)

Själv ska jag på en liten tjejkväll med mat och bio imorgonkväll. Kan ni gissa vilken film vi ska se...?

Ha en go kväll!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards