Sylvia

Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Sylvia - 17 februari 2015 22:00

Imorse hann jag bara tända upp kontoret så ringde Melvin och var jätteledsen för att han inte mådde bra. Han är förkyld och lät bedrövlig när han ringde men framförallt var det ett migränanfall han vaknat av. Det var bara att samla ihop sig och köra i ilfart hem.

Vi la oss i sovrummet och bäddade ner oss. Melvin var ledsen och mådde illa av migränen. När medicinen börjat kicka in somnade han gott. Efter nästan två timmar vaknade han och mådde lite bättre.

Jag hade tagit med mig lite saker hem så jag kunde jobba lite hemifrån. Så jäkla bra med vårt nya system som ger den möjligheten. Så medan Melvin sov jobbade jag lite.




Morfar kom förbi med nurofen som han köpt på Apoteket till oss. När Melvin får migrän behöver han mer än alvedon eftersom den inte hjälper som ensam substans. Vi åt semlor som jag gjorde själv och på så vis kunde jag styra mängden godsaker i min! Sen gick morfar hem igen. Han skulle ut på sin dagliga promenad, Rydebäck-Råå och tillbaka. Härligt!


Själv tog vi det lugnt här hemma. Melvin var trött och hängig och vi vilade i soffan hela eftermiddagen. När Jonas kom hem röjde vi i sovrummet. Imorgonkväll är Jonas nämligen inte hemma och imorgonkväll är den enda möjligheten min lillebror kunde hjälpa till med släp och bil med dragkrok. Vår gamla säng ska hem till pappa. En ny tjock bäddmadrass och sängen kan leva vidare och pappa kan bre ut sig igen :)
På torsdag kommer vår nya!

Titta vad jag hittade i sovrummet när jag började röja...


Förr om åren höll jag på en hel del med scrapbooking. Denna lilla bok gjorde jag bland annat då. En bok av lycka.

Melle i HIF-tröja. Det gäller att fostra sitt barn rätt ;)

Oliver äter glass i Ängelholms hembygdspark.

Mina älsklingar!

Melvin alltid med en boll i sin närhet!

Oliver fikar i sitt lilla klätterträd i vårt förra hus i Bårslöv.

Lycka är att älska någon och att bli älskad tillbaka.

Härlig liten bok. Blev så glad av att titta på bilderna. Kände också lite saknad efter att få pyssla igen. Men tiden saknas!

Kram och hoppas ni har ett skönt sportlov!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards