Sylvia

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Sylvia - 11 februari 2015 19:10

Har beställt sängkläder, lakan och kuddar till vår nya säng.


Har även beställt en katalog...


Drömmar...


Chilla fick syn på en släkting i fönstret på Style & Living. De stod länge stilla och tittade på varandra. Ni skulle sett hur Chilla hoppade till när den andra hunden i skyltfönstret rörde sig!


Tvättat min bil för första gången. Den var riktigt SKITIG!


Kolla som min lilla micro glänser efter tvätten! Torkade av den invändigt när jag kom hem. Min egna lilla bil!


Unnade mig en god och nyttig mellis med smak av sommar när jag kom hem.


Gjorde köttbullar och kokte makaroner till mina karlar och till mig kokte jag bönpasta istället. Alltså pasta gjord på sojabönor. Massor med proteiner och inga snabba kolhydrater. Tog passerade tomater och kryddade lite istället för ketchup. Jag blev mätt och belåten.


Vad ska ni göra ikväll? Själv ska jag bara ta det lugnt. Röja i köket efter middagen, koka en kopp kaffe och mysa med de mina i soffan.

Kram

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards