Sylvia

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Sylvia - 7 februari 2015 21:40

Go'kväll fina!

Jag vågar gissa på att ni tittat på deltävling 1 precis som vi gjort. Alltså Melodifestivalsäsongen är här!

Vi myser i soffan, bara vi. Efter förra helgens galna schema ville/behövde vi ha en lugn familjekväll.

Ingen helg utan fotboll! Idag spelade Oliver i Svalövscupen. Jonas och Oliver körde hemifrån halv nio, jag anslöt senare.

De var ett mål ifrån att gå vidare från gruppspelet. Surt! Jag hann bara se en match :(



Resten av dagen har vi städat och röjt lite här hemma. Jag har fixat lite med blommor. Hade två arrangemang kvar från jul som gjort sitt. Och så har vi slappat!




Till middag ikväll gjorde jag pizza. Ett recept på capricciosa ur boken "Smart skräpmat med Amir och Viktväktarna". Gjorde både pizzadeg och tomatsås själv. Det blev en hit!




En vanlig pizza från pizzerian går loss på 43 pp. Min pizza i braspanna (4 portioner) går på 11 pp/portion.



Mitt val av lördagsgodis blev lättvaniljglass, banan, blåbär med o'hoj chokladsås.


Smarrigt värre får jag säga :)

Sköt om er & kram från mig till dig, och dig och ja just dig!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards