Sylvia

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Sylvia - 6 februari 2015 20:12

.....HELGEN!

Ikväll blir det soffhäng för hela slanten. Melvin är på soviskalas igen! Det verkar vara den senaste flugan för 10-åringarna bland Melvins kompisar. Jag frågade Melvin om han också ville ha soviskalas när han fyller år i maj. Han förvånade mig med att svara nej! Sen rättade han sig och sa: "Vill vill jag men inte om inte Jacob (som är allergisk mot katt) kan vara med. Så jag ska komma på något annat." Mammahjärtat blev varmt av att han värnar så om sina vänner. Klart vi ska hitta på något så att Jacob kan vara med :)


Som ni ser frossar jag i godis ikväll! Skämt å sido... Lite mer än så tänker jag stoppa i mig. Har ju hela veckobonusen kvar (viktväktarterm)!

Oliver och Jonas åt hemmagjord kebab och jag wokade thaigrönsaker med sweet chili sås, räkor och créme fraiche. Såå gott!


Som jag började nämna igår så har vi bokat sommarens semesterresa.

Ni som varit här tidigare känner kanske igen hotellet och poolen?


Sunwing Sandy Bay på Ayia Napa, Cypern med Ving.

Vi har varit på Cypern tidigare men det blir första gången på detta hotell. Ska bli riktigt nice! Vi kommer att fira midsommar med garanterat fint väder och dessutom med två andra Rydebäcksfamiljer :)

Trevlig fredag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards