Sylvia

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Sylvia - 5 februari 2015 18:20

Hej på er!

Hur har ni det i vintervädret? Själv fryser jag mest hela tiden! Jag längtar efter vår och sommar. Men jag föredrar ändå minusgrader, snö och blå himmel framför plusgrader, regn och blåst.

En som verkligen gillar snö är Chilla. Det är helt hopplöst att gå ut med henne när det är snö. Hon älskar att trycka ner trynet i snön och kan stå och lukta så länge, gå en meter och trycka ner trynet igen. Sen helt plötsligt vrålspringer hon, tvärstannar och trycker ner trynet i snön igen. Blir inte klok på hennes beteende! Söt är hon iallafall då hon blir helt vitt av snön i ansiktet.


För att undvika att frysa, tänder jag så många ljus jag kan när jag kommer hem. Mysigt är det!

Jag är så nöjd med mitt soffbord från ikea. Inredning behöver som sagt inte vara dyrt.


Sen finns det såklart guldkorn för oss inredningstokiga. Guldkorn som kostar!

På min önskelista står bland annat en vas som heter Äng från Klong.



Stor ca 1200kr Liten ca 760kr

Söta båda, men jag önskar mig den stora då den lilla inte rymmer så mycket blommor.

En annan pryl som jag nog får sätta upp på önskelistan är en ljusstake som jag från början tyckte var ful!
Nu tycker jag att den är fulsnygg på något vis. Den är häftig! Jag får skylla på en "gammal" kollega som också bloggar. Marielle Winkler, se bland mina länkar, som lägger upp bilder på denna Octopus candler holder stup i kvarten :)

Bild från Marielles blogg.

Pris ca 1200kr


Den vita önskar jag mig!

Önska är gratis iallafall och när man fyller år kan man ju önska sig något som man kanske inte unnar sig annars. Synd att det är långt kvar till min födelsedag!

Från det ena till det andra så har vi bokat....nä det hinner jag inte skriva om nu! Ska hämta Melvin på KG där han tränat fotboll. Brrr...han måste vara iskall efter 90 minuters träning. Eller inte! Rosiga, fina kinder lär han ha. Jonas är på utbildning med övernattning så ikväll är det jag och mina "små" fina grabbar!


Fredag imorgon!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards