Sylvia

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Sylvia - 2 februari 2015 21:19

Ny vecka, nya tag. Både på jobb, i skola och med vikten.


Oliver har idag skrivit ett av många nationella prov som sjätteklassarna ska ta sig igenom kommande veckor. Han tyckte det kändes bra trots nervositeten som dessa prov ofta skapar.


Måndagar innebär Viktväktarmöte och vägning för mig. Efter de senaste måndagarnas glädjebesked på vågen blev det idag inget jubel! Jag klarade mig från att gå plus men det var nära. Minus 0,1 kg blev det idag. Kände det på mig hela dagen då jag vaknade och kände mig svullen imorse helt enkelt. Men så kan en viktresa
vara och som sagt, ny vecka och nya tag. Det är bara att kämpa på. Men jag blev lite låg!


Kram från mig!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards