Sylvia

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Sylvia - 30 januari 2015 21:53

Go'kväll vänner!

Fredag, ljuvliga fredag, du är redan här.

Ikväll har Melvin haft förfest med några kompisar innan skoldiscot på Rydebäcksskolan.


De åt kebabtallrik, snacks och drack läsk i glas från Chilli. Sen drog de iväg :)




Pappa är här ikväll och åt middag med oss och killarna. Pizza och kebabtallrik i all ära men jag åt skink- och ostsallad med en gnutta vitlökssås. Det var jättegott!


Min godisskål! Den innehåller 72 gram och "kostar" 9 dyra pp! Men jag bara måste få lite av fredagsmyset.


Spana in min nya kofta. Har funderat köpa en långkofta hela hösten och vintern utan att ha slagit till. På Väla i veckan sprang jag på denna. Den är tunn, lite genomskinlig och passar därför även till sommaren. Tänkte att den är snygg till vita jeans och linne eller finshorts och blus. Väldigt nöjd med mitt inköp och "vårens" första inköp. Kul med ett nytt plagg till kalasen imorgon!


Ett armband från Edblad pryder min arm. För att kämpa på med Viktväktarna kan det vara bra att ha små delmål. Det kan såklart vara allt möjligt. Längre fram kan jag tänka mig att det blir kul att köpa nya byxor och tighta toppar igen men där är jag inte än. Men detta lilla armband i stål fick bli min present till mig själv för att jag gått ner 3,7 kg och fått min första stjärna. Nästa mål blir när jag gått ner 6 kg.

Ha en fortsatt fin fredag!

Kram

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards