Sylvia

Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Sylvia - 28 januari 2015 22:24

Wiiiii...fick min första Viktväktarstjärna idag på vägningen efter att ha tappat ytterligare 0,8 kg. För varje tre kilo man går ner får man en guldstjärna.


Så jäkla gött! På fyra veckor har jag gått ner 3,7 kg.

Efter vägningen körde jag direkt till Väla för att fixa presenter till helgens firande. Trött som in i bomben och fortfarande förkyld. Har jobbat idag vilket kändes ok. Känner ändå att förkylningen går åt rätt håll trots snuva, hosta och trötthet.

Började mitt Välabesök med en halv baguett på Subway. Mörkt bröd, skinka, kalkon, massa grönsaker, två ostskivor (hoppade över dressingen) vilket slutade på 8 pp och Cola zero.


Hade äran att få shoppa presenter till två unga damer i sina bästa år (som mig då ungefär). Älskar att få köpa tjejpresenter, speciellt när det stod smycken, inredning och accessoarer på önskelistorna. "Mina" områden liksom :)

Är nöjd med inköpen och hoppas innerligt att mottagarna blir glada. Å andra sidan går det ju att byta om man vill. Är sugen på att visa upp presenterna här för er men det går ju inte då dessa damer, Jenny och Teresa, kikar in här lite då och då.

Två herrar har också fyllt år. En vuxen karl, min storebror önskar sig något flytande! Och Melvins bästis Melker som nollat för första gången har en del önskningar. Jag och Melvin tror att vi kommit på en bra och rolig sak. Som sagt många som ska firas i helgen. Det lustiga är att de firas alla fyra på lördag och ja...hur det ska hinnas med återkommer jag till då! För att krydda denna kommande lördag lite till så ska Oliver och Melvin spela vars en match också!

Tjingeling!


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards