Sylvia

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Sylvia - 18 januari 2015 22:16

Go'kväll kära ni!

Ni kan tro att att vi sov gott inatt efter flytten igår. Den som sovit bäst var nog pappa :)

Vi köpte frukost och åt den hos pappa. Mysigt att kunna göra det.


När Oliver, Melvin och Jonas stack på olika håll körde jag till Jysk och ÖB och köpte gardinstänger och lite annat. Så idag kom pappas nyinköpta gardiner på plats. Vi behöver dock lite experthjälp från någon som kan sy upp dem. Jonas mamma är inkallad i veckan som kommer!

Melvin spelade match på KG mot Hittarp kl 15. Det tog 3 min att gå dit från pappa :)
Matchen slutade 3-3 efter ett lite snöpligt reduceringsmål av Hittarp.

Det var fruktansvärt kallt att stå på KG i 50 minuter så det blev en värmande kopp kaffe hos pappa innan vi skildes åt för idag.



Pappas hallfönster

Vårt eget hem har blivit lite eftersatt denna helg så Jonas tog ett ryck med dammsugaren och jag ett ryck i köket när vi kom hem.

Nu väntar en ny vecka fulltecknad sådan med vv-möte, öppet hus i skolan, träningar, röntgen och frisörbesök. Hade behövt fixa lite till med inredningen hos pappa (lampor och växter) men det fixar vi nästa helg. Jag är så nöjd med att pappa äntligen är på plats i Rydebäck.

Kram

Ps. Kolla mitt fynd av fina muggar och skålar på ÖB.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards