Sylvia

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Sylvia - 12 januari 2015 22:16

Måndag och första fulla arbetsveckan detta året har påbörjats!



Idag är det bara fyra dagar kvar till pappa får nyckeln till sin nya lägenheten. Så spännande!


Någon som känner igen sig i bilden ovan?

Mina viktigaste medhjälpare på min väg mot trivselvikten. Vågen kom inte med på bild men den är en av mina kompisar också!

Idag var det första vägningen efter första veckan som Viktväktare. Coachen blev jätteglad över mitt resultat, -0,6 kg!! Inte mycket att hurra för tyckte jag tills jag fick reda på att snittnedgången för min viktklass ligger på ca -0,3 kg per vecka. Åh...såklart vill man ju rasa i vikt med en gång med detta är ju ett långsiktig projekt och ett sätt att lära sig äta rätt. Veckan som gått har verkligen inte varit svår och jag har ätit både gott, nyttigt och onyttigt!

Ny vecka, nya tag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards