Sylvia

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Sylvia - 3 januari 2015 19:55

Igår kväll hade jag och Melvin sovis!
Vår stora uppblåsbara sovmadrass fanns kvar i Melvins rum sedan Melker sovit över natten innan. När vi la oss sa Melvin att det var årets mysigaste kväll! Min underbara lille kille.

Hur mysigt det än var så sover jag inte så bra i en sådan uppblåsbar säng, dessutom med min lille kille kloss intill så att jag inte kan röra mig. Vaknade stup i kvarten och trots dubbla täcken frös jag som bara den. Vaknade vingabruten, iskall och med huvudvärk. Skulle dock göra om det utan att blinka om Melvin frågade igen, min egna mysgubbe!

Idag har vi varit hos pappa med släp och röjt, mina bröder, Jonas och jag. Allt gick supersmidigt även om det känns konstigt för oss alla. Pappa ska lämna sitt boende sen 37 år tillbaka och vi barn ska lämna vårt hem där vi växt upp och har våra barndomsminnen. Flytten går om tretton dagar och nu finns bara det kvar som ska med till Rydebäck.


Huvudvärken har hållt i sig hela dagen och därför har eftermiddagen tillbringats i soffan. Chilla sover sidan om mig och Jonas i den andra soffan. Melvin är hos Melker och Oliver spelar FIFA med kompisarna.

Jag slötittar på TV och googlar inredning samtidigt. Julen blev inte bortplockad ikväll så det får bli imorgon...

Denna pallen fick jag ta med hem från pappa. Köpte bara ny klädsel.


Dessa ljusstakar från IKEA såg jag när jag sprang in snabbt för att köpa klädseln till fotpallen. Orkade inte fundera mer just då för mitt fokus var på lagerhyllan och ut så fort som möjligt för där var så mycket folk! Men jag gör kanske ett nytt försök imorgon ;)


Hur gör ni med julpyntet och granen? Åker de ut nu eller njuter ni ett tag till?

Hörs imorgon!
Kramiz

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards