Sylvia

Alla inlägg den 6 september 2014

Av Sylvia - 6 september 2014 21:24

Helt fantastiskt fint väder vi har! Idag skulle jag lätt kunnat ligga på stranden hela dagen. Alldeles vindstilla, soligt och varmt.

Som vanligt började dagen med fotboll. Oliver spelade match i Hyllinge med samling kl 9. Den matchen stod jag och Melvin över. Vi fick följa den via FB istället. Vinst med 5-1 till Fortuna :) Nästa matchsamling var kl 13 på Örby för Melvin. Jag passade på att gå en långgrunda med Chilla längs kustremsan mellan Örby och Råå småbåtshamn. Vackert, vackert! Folk badade och låg på stranden. September månad!?


Efter Melvins match mot Hittarp (1-3) var det dags för kalas hos min lillebror och Anna i deras fina, nya lägenhet.

Kul att träffas alla igen! De bjöd på snittar och fantastiska tårtor. Lite senare beställde vi pizzor. Avslappnat och trevligt.


Nu är vi hemma igen och det är snart dags för sängen. I alla fall för Melvin som behöver ladda inför ny match imorgon bitti i Landskrona.

Jag laddar för loppis på Enkla Ting imorgon. Ska bli sååå kul...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards