Sylvia

Alla inlägg den 5 september 2014

Av Sylvia - 5 september 2014 21:53

......fredag, say no more!


Körde hem efter jobb och önskade mig bara en enda sak, att få lägga mig i soffan och inte göra ett dugg mer idag! Men så funkar det tyvärr inte. Melvin hade följt med Benjamin hem efter skolan och behövde kläder till förfesten hos Benjamin innan skoldiscot. Jag handlade samtidigt mat och godis till mig och Oliver på tillbakavägen. Det blev verkligen något enkelt till middag....grillad kyckling och potatissallad :)
Rena singelmaten men det passar ganska bra!
Fick dock inte tag på mitt middagssällskap. Så det blev till att börja leta efter honom via kompisar då han själv inte svarade i mobilen. Tur man har kompisarnas mobilnummer!

Oliver och jag har haft mysfredag eftersom de andra två familjemedlemmarna är och svirar på olika håll. Fredagsmys med Oliver innebär att vi sitter på vars en våning! Så var det med det!
Tack igen Chilla för ditt sällskap.

Är dock något rastlös trots tröttheten och har meckat med en lampa till hallen. Det var ursprungligen en taklampa som jag nu satt en vanlig stickkontakt på.




Att ha en lampa med lampskärm under en trappa med öppna trappsteg har visst sig vara helt hopplöst. Så nu äntligen har jag löst detta. Inga fler tyglampskärmar där!

Lite presentinslagning har jag också hunnit med. Gått ut med Chilla och hämtat hem en uppspelt och sockerhög Melvin! Han ville fortsätta dansa limbo hemma....
Tack och lov kom han på andra tankar! Nu önskar jag få krypa ner i min säng, men än är det inte dags. Har två killar som vägrar lägga sig tidigt "Mamma det är ju freeeedag!" Dessutom väntar en kissrunda med den lurviga. Nä...sängen får vänta ett tag till.

Har ju lite problem med mitt blodtryck och nu är det högt igen trots medicinering. Det gör mig så trött, har konstant huvudvärk och är illamående. Vila hade varit nyttigt ;)

Ha en go fredag vänner!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards