Sylvia

Alla inlägg den 4 september 2014

Av Sylvia - 4 september 2014 21:46

Torsdag idag och snart är denna arbetsveckan också slut!


I början av året köpte vi en fotoram som egentligen var tänkt att ha på ovanvåningen. Det där med att framkalla foto är inte min starka sida. Jag tror att jag slutade med det när Oliver var liten! Fotoramen har stått i vårt sovrum sedan den köptes och "dök upp" när jag möblerade om lite där för någon vecka sedan. I måndags fick jag äntligen ert ryck och kom på att man ju faktiskt kan beställa framkallning via app i mobilen. Himla smidigt. Sagt och gjort! Idag kom bilderna.
Nu vill jag inte ha ramen där uppe längre!! Men jag vet inte riktigt var den ska få sin plats....


Bilderna har jag valt för att de symboliserar olika saker.

Bild 1 längst upp till vänster; två hjärtan. Jag gillar hjärtan och har nog hjärtan lite överallt som inredningsdetalj. Hjärta symboliserar godhet, omtanke och kärlek.

Bild 2; Vacker solnedgång vid Fortuna strand och brygga. Det är något speciellt med solnedgångar. Andlöst vackert och sorglig på samma gång.

Bild 3; Chilla och jag! Min ludna prinsessa och min enda flicka.

Bild 4; Rosen från vår begravningsbukett till mamma! För alltid i mina tankar.

Bild 5; Foto från ett besök på Enkla Ting. Älskar inredning, inne som ute!

Bild 6; Rosenbukett från Ola & Carina symboliserar vänner. Man är ingenting utan vänner.

Bild 7; Cykel med blommor vid ett hus nere vid Fortuna strand. Romantik!

Bild 8; Min familj!

Bild 9; Ljuslyktor och värme symboliserar mys!


Just nu står ramen eller ramarna på skänken vid fondväggen.


Vi får se var den hamnar!

Nu ska denna trötta själ gå till sängs. Trevlig kväll!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards