Sylvia

Alla inlägg den 3 september 2014

Av Sylvia - 3 september 2014 22:44

Hej...

Kikar in lite snabbt här ikväll. Jag ligger i sängen med lampan släkt och allt! Jag är så himla trött att jag nog skulle kunna somnat på kissrundan med Chilla! Känner mig inte på topp om man säger så.


Därför blir det ett väldigt kort inlägg...


Någon som vet var man kan köpa denna gröna växt som heter fjädersparris? Har sett den på Enkla Ting men hade hoppats på någonstans i Hbg. Visst är den häftig?

Oliver ville ut till Väla och Game ikväll därför körde han och jag en snabb tur dit. Jag behövde även fixa klart med helgens presenter då vi ju ska på dubbelkalas hos min lillebror och hans Anna!


Vi fastnade inne på Gallerix som har sjukt fina, galna och söta födelsedagskort.


Här ska det göras fina paket!

Kram och sov sött...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards