Sylvia

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Sylvia - 1 september 2014 22:55

Från höstväder igår till fint sensommarväder idag. Är tacksam för solens värmande strålar.

Efter en fulltecknad helg tar en en fulltecknad vecka vid. Körde hem direkt efter jobb och fixade middag.
Ikväll har det varit föräldramöte på skolan för 6:e klassarna. Ett bra möte på 90 minuter och jag är så glad över att Oliver har så fantastiskt bra lärare.

Mötet var slut halv åtta och på vägen hem hämtade jag Melvin hos Linus och snabbhandlade på Hemköp. Oliver ska ha friluftsdag imorgon och det innebär matsäck för hela dagen. Väl hemma slängde jag ihop matsäck efter önskemål, gick kissrunda med Chilla och ringde pappa. Missade idol och fick Melvin isäng lite senare än tänkt!

Idag har jag även fixat en av presenterna till kommande helgs kalas hos lillebror. Mailat begravningsbyrån för att få reda på när vi förväntas kunna få mamma till minneslunden. Många tankar och saker som ska fixas.

Tur för mig att Oliver ska på Heden imorgon annars skulle det gjorts spanskaläxa ikväll också.



Nu släcker jag ljuset för idag....

.....Natti natti!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards