Sylvia

Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Sylvia - 21 augusti 2014 21:43

Hösten är påväg och kvällsrundorna med Chilla är inte riktigt så fina som för några veckor sedan. Ingen ljummen vind och vackra solnedgångar. Synd att hösten verkar komma så snabbt. Jag hade gärna njutit av sommarvärmen hela augusti också. Hösten i sig är ganska mysig och jag ser fram emot mys i soffan med tända ljus och någon gosig pläd. Men den hade som sagt kunnat vänta lite.

På tal om plädar så har jag förälskat mig i plädarna och kuddfodralen från "Design by". Plädarna är mer som tunna täcken. De finns i flera vackra och stilsäkra mönster. De säljs på Magasin 36, Saluhallen i Höganäs. Det blir ett besök dit under hösten.




Visst ser de underbart gosiga ut?

Idag har morfar hälsat på. Han tog bussen ut till Rydebäck lagom till Melvin och Oliver kom hem från skolan. Ikväll har vi kollat på fotbollsträning på Örby och efter det ätit pulled pork i hamburgare med hemmagjorda klyftpotatis.

En trött Melvin vilar ut i morfars knä efter ett 90 minuters träningspass. Chilla tar alla tillfällen i akt att pussa på morfar :)

Helgen närmar sig....

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards