Sylvia

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Sylvia - 20 augusti 2014 18:38

Inredning är så himla kul! Det vet ni att jag tycker. När man som jag jobbar på en mäklarfirma så kollar man på hemnet ganska flitigt. Typ varje dag! Jag var i och för sig en ganska flitig besökare tidigare också. Det är kul att se andras hem och bli inspirerad. Vissa hem inspirerar mer än andra om man säger så! Just nu finns det en fantastisk våning här i Helsingborg där inredningen är outstanding. Jag hade nog aldrig vågat flytta in i den våningen utan att få köpa inredningen också. För hur ska man kunna överträffa detta...? Möjligtvis är det liiite "överpiffat" men det är ju ett litet problem. Det stora problemet är snarare priset på bostaden (utan möbler), en nätt liten summa på drygt 9 miljoner.

Bilder: Hemnet




Jag har läst boken "Döden är livsviktig" och om man gillar fjärilar sedan tidigare så får dem en ännu djupare betydelse efter att ha läst denna bok. Så mycket att jag gärna skulle vilja bära en fjäril runt halsen i form av ett smycke.

Design: Carolina Gynning

"Fjärilen är en gammal symbol för själen, glädje och lycka. Den står för pånyttfödelse och frihet."

Design: Efva Attling

Efva Attlings fjärilshalsband är helt fantastiskt och det är finast av dessa två. Det är så fint att det är två fjärilar. Detta ska jag önska mig!




Skön onsdag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards