Sylvia

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Sylvia - 12 augusti 2014 22:10

Kan man ha för många kuddar?
Igår kom två kuddfodral som jag beställt från ambinesshome.se. Några av de gamla hade blivit tråkiga och urtvättade. Nu hoppas jag killarna håller sina kladdiga godisfingrar långt från mina kuddar. Dessutom hittade jag två nya kuddar på Ica Maxi idag....


Nu önskar jag mig bara en ny matta under soffbordet!
Och en ny soffa och....


 


Vädret har ju blivit lite sämre och idag fick Rydebäck smaka på ett åskoväder. Oliver tror att en av blixtrarna slog ner nära. Usch...gillar inte att barnen är ensamma hemma när det är oväder.
Camilla - jag "snodde" ditt foto :)



Eftermiddagen har varit lugn. Jag har gått två långa rundor med Chilla, min ludna prinsessa och ständiga följeslagare. Jag önskar du kunde prata!


Vi fick en vacker solnedgång på kvällsrundan.

[Bild]


Rydebäck äger!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards