Sylvia

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Sylvia - 11 augusti 2014 22:29

Idag var det tungt att stiga ur sängen. Vi var trötta efter helgen och jag hade önskat få en ledig dag bara för mig själv. Jag tror inte jag har hunnit "landa" än! Känner mig låg och ledsen. Men det är bara åtta dagar sedan mamma somnade in. Känns fortfarande så konstigt och overkligt.

Körde inom Jysk på väg hem från jobb idag. Var bara tvungen att hitta en lösning till alla mina väskor som ligger huller om buller på sovrumsgolvet. När jag mår dåligt mår jag ännu sämre av att ha det rörigt runt omkring mig. Framför allt känns det inte bra att sova i ett rum som är rörigt.

Jag hade tänkt mig en låda under sängen men det blev något helt annat!



För att få plats fick jag möblera om lite men det fixade sig trots att jag varit ensam hemma ikväll. Blev nöjd med resultatet.


Jag hämtade två trötta killar på knutpunkten igår eftermiddag. Oliver och Jonas hade haft det bra på cupen i Helsingør men sömnen hade blivit lidande. Inte helt enkelt att komma till ro i en idrottshall med en massa olika ungdomslag.


Dessa två hade tydligen saknar varandra!

Fina Rydebäck förgyller mina och Chilla's promenader. Hoppas snart att pappa kan få komma hit och bo på skånska rivieran.


Kram

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards