Sylvia

Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Sylvia - 9 augusti 2014 20:32

Livet går sakta vidare...för oss, för pappa. Trots saknad, trots tårar och trots alla tankar.
Det kommer att ta tid att förstå.



Tack för vackra blommor, kort, kramar och tröstande ord. Ni vet vilka ni är och jag vill tala om att det värmer och tröstar.

Igår åkte Jonas och Oliver till Helsingør med Olivers fotbollslag för cupspel hela helgen. Idag körde jag med Melvins fotbollslag till Vankiva och Ivar Perssons cup. Pappa följde med - härligt!




Glada killar efter seger i varje match!


Chilla njöt av alla som ville gosa med henne.

Nu sitter jag i soffan och slappar. Det har varit en lång dag. Vi körde hemifrån 08:40 och kom hem 16:30. Jag körde igång med dammsugaren direkt (det var akut) och fixade mat till Melvin och hans två soviskompisar Melker och Wilmer. Nu lirar de boll (igen) i trädgården och jag har både TV och godisskålen för mig själv, wihiii!!

Kram



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards