Sylvia

Alla inlägg den 24 juli 2014

Av Sylvia - 24 juli 2014 13:19

Nu sitter vi på stranden efter en sen frukost i trädgården. Frukost kl 11, det är semester!

Har precis pratat med pappa och eftersom läget är stabilt med mamma och de inte kan göra mer för henne kommer de att skriva ut henne idag. Det är klart att det är skönt att hon får vara hemma men frågan är hur hennes andning blir i värmen?

Vår semester börjar närma sig sitt slut. Det känns tungt! Jag känner mig slut i själ och kropp och inte riktigt taggad. Men vi har haft tre fina veckor med vackert väder. Nästan för bra för att vara sant!

Jag gjorde några ärenden på stan på förmiddagen igår. Förnyade Olivers Xbox live, köpte en ljusslinga på Granit och kollade snabbt på rean i stan. Fyndade några linnen och en strandklänning.

På kvällen kom en barndomskamrat till Jonas med sin familj till oss. Vi gick ner till Fortuna by the sea och åt gott.


Vi fick en härlig kväll med god mat och trevligt sällskap i Krister, Cecilia, Samuel, Elias och Teo. En jättego familj!


Kvällen avslutades med dopp från bryggan och sedan lite snacks i trädgården.


Det blev riktigt mysigt med ljusslingan vid uteplatsen...


Tack för den fina blomman familjen Svensson!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards