Sylvia

Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Sylvia - 18 juli 2014 16:45

Härliga dagar i solen och vi njuter av dem så mycket vi kan.

Nu sitter jag på Ven i skuggan under ett stort klätterträd med utsikt över Öresund och Rydebäck och skriver detta inlägg.

Vi har så här långt haft en underbar dag.

Vi är ett gott gäng som myser tillsammans. Ola och Carina med sina pojkar Anton och Ludvig, Thomas och Jenny med Liam och så vi!

Just nu slappar vi vid campingen vid Norreborg. Snart sätter vi nog på grillarna.

Igår hade vi också en underbar dag tillsammans med min lillebror, hans pojkar och Anna.

Vi började med strandhäng och fortsatte hem till oss för grillning.
När solen skiner är det enkelt att bara vara.

Elias visar hur man slappar!

Jag hoppas att ni också tar vara på solen och dessa ljuvliga dagar. Ni som jobbar får njuta av kvällarna som inte är så tokiga de heller!

Kram från ett soligt Ven!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards